5 cviků pro ploché bříško

23. července 2015 v 11:44 | Týna |  Cvičení
Léto je to nejlepší období pro hubnutí. Pohyb je pro nás mnohem přirozenější než v zimě. Skoro každý den se vyslékáme do plavek, což je pro nás největší motivací, protože nikdo z nás nechce mít kolem pasu nehezky vypadající "pneumatiku". Proto jsem zde sepsala 5 nejlepších cviků pro krásné bříško.

1. Prkno

Klekněte si na kolena a opřete se o předloktí. Postupně zvedejte kolena a opřete se o špičky chodidel. Zpevněte břicho a hýždě. Vydržte 20 sekund, postupně se snažte zvyšovat. Pravidelně dýchejte.

2. Poloviční zkracovačky


Lehněte si na záda, pokrčte nohy v kolenou a opřete chodidla o podložku. Nadechněte se a s výdechem zvedněte horní polovinu trupu. S nádechem se vraťte do výchozí polohy, ale nepokládejte hlavu úplně na podložku. Proveďte 10x a odpočiňte si. Časem počet opakování zvyšujte.

3. Zvedání pánve

Lehněte si na záda, pokrčte nohy v kolenou a opřete chodidla o podložku. Ruce nechte ležet volně podél těla. S výdechem nadzvedněte pánev co nejvíc to jde, nejlépe až do roviny se zbytkem těla. S nádechem se vraťte do výchozí polohy Opakujte 10x ve 4 sériích.


4. Šlapání na kole

Lehněte si na záda, ruce nechte ležet volně podél těla, nohy pokrčte a zvedněte do vzduchu. Šlapejte jimi stejně, jako když jedete na kole. Můžete zvýšit rychlost, ale dávejte pozor, aby se vám při tom neodlepovala záda od podložky.

5. Pomalá svíčka

Položte se na záda, ruce i nohy natažené. Pomocí břicha zvedejte natažené nohy vzhůru až kolmo k podložce. Dávejte pozor, aby se kotníky držely u sebe a nerozdělily se. Čím pomaleji nohy zvedáte, tím více svaly pracují. Chvíli vydržte a poté zase pomaličku vracejte nohy na zem. Opakujte 15x.

 

Buď první, kdo ohodnotí tento článek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama